Stijntje Vogelaar

Stijntje_vogelaas

Stijntje Vogelaar

Merken willen graag dan hun doelgroep van hen houdt en vindt dat het merk ‘bij hen hoort’: dat de doelgroep een emotionele band met het merk heeft. Maar hoe creëer je zo’n bijzondere band tussen merk en publiek? Deze vraag was Stijntjes motivatie om voor haar afstudeeronderzoek op zoek te gaan naar het archetype dat past bij haar werkgever - Hogeschool Utrecht.

Stijntje heeft een achtergrond als marketing en communicatiemedewerker en (nieuws)redacteur en –coördinator. Fascinatie voor belevenis en emotionele connectie enthousiasmeerde haar om naast deze – vaak neutrale, feitelijke teksten – ook aan de slag te gaan met Storytelling. Ze heeft sindsdien samen met verschillende productiepartners diverse films en documentaires gemaakt, en workshops gegeven over de basis van verhalen en de werking van archetypes.

Naast storytelling heeft Stijntje bijzondere interesse in branding, gedragsbeïnvloeding en innovatie en faciliteert ze creatieve denkprocessen.

https://www.linkedin.com/in/stijntje-vogelaar/